Produkt dnia
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła?
ZWROTY / WYMIANY

 

Zgodnie z Ustawą o Prawach Konsumenta, Klient ma prawo zwrócić lub wymienić niewadliwy towar zakupiony w sklepie internetowym w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub, w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.



WYMIANA

Aby wymienić zakupiony towar, w pierwszej kolejności należy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta - drogą mailową pod adresem falawolnosci@wp.pl

Po potwierdzeniu wymiany, towar należy odesłać na adres:

BETA Waldemar Hirsz
ul.Montażystów 35
80-298 Gdańsk

W środku paczki powinny znajdować się:


a) towar, który chcą Państwo wymienić;

b) informacja na jaki rozmiar bądź rzecz ma zostać wymieniony towar;

c) paragon, potwierdzający zakup towaru;

d) gotówka na wysyłkę zwrotną (kwota zależna od wybranej formy dostawy) lub potwierdzenie przelewu, poświadczające wysłanie tej kwoty na nasze konto.

 

Uwaga!
Wymiana dotyczy tylko i wyłącznie zamiany rozmiaru na inny lub zamiany na inną rzecz w tej samej cenie. 

 

ZWROTY

Aby zwrócić zakupiony towar należy odesłać go w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty otrzymania przesyłki na adres:

BETA Waldemar Hirsz
ul.Montażystów 35
80-298 Gdańsk

W środku paczki powinny znajdować się:


a) towar, który chcą Państwo zwrócić;

b) wypełniony formularz odstąpienia od umowy

c) paragon, potwierdzający zakup towaru.

Zwracany towar nie może być wadliwy, uszkodzony lub używany.

 

Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta lub jest dostępny do pobrania niżej. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

/userdata/public/upload/odstapienie_od_umowy_sprzedazy_na_odleglosc.pdf?2

W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu niezwłocznie wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia,w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie. W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

W przypadku sprzedaży wysyłkowej zwracamy pieniądze za produkty oraz najmniejszy koszt wysyłki 10zł, o ile został on poniesiony.

 

UWAGA! Prosimy o zachowywanie potwierdzenia nadania paczki zwrotnej do naszego sklepu.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl