A teraz... stwórz wielką firmę!
Opis
Nie pozwól, by zraziła cię wymagająca gospodarka ani ostra
konkurencja. Nowatorskie i osiągające duże zyski firmy bujnie kwitną
nawet w skrajnie trudnych warunkach. Twoje przedsiębiorstwo może być
jedną z nich dzięki książce A teraz... stwórz wielką firmę!.
Znajdziesz w niej podstawową wiedzę o tym, jak osiągnąć sukces,
pochodzącą od dwóch biznesowych guru i uznanych publicystów – Marka
Thompsona i Briana Tracy. Autorzy zapoznają czytelnika z prostymi
i skutecznymi strategiami służącymi rozwojowi przedsiębiorstwa.
Książka pełna jest przemyśleń zaczerpniętych z bezpośrednich – twarzą w
twarz – wywiadów ze światowymi liderami biznesu (wśród rozmówców
znaleźli się: Tony Hsieh z Zappos, Richard Branson z Virgin Brands,
Ingvar Kamprad z IKEI, Charles Schwab i wielu innych). Autorzy
eksplorują bogactwo pomysłów i praktycznych rozwiązań, aby wyodrębnić podstawowe elementy tworzące świetnie prosperujące organizacje. Poprzez wskazówki „krok po kroku” oraz przekonujące przedstawienie omawianych zagadnień z szerszej perspektywy wyjaśniają, jak:
- zostać wielkim liderem – i sprawić, by każdy w twoim otoczeniu osiągał nadzwyczajne rezultaty
- opracować doskonały biznesplan – i nadać twojej firmie strukturę, która zmaksymalizuje wszystkie zasoby
- otaczać się wspaniałymi ludźmi, zmotywowanymi, by dawać z siebie to, co najlepsze
- proponować świetne produkty lub usługi – dzięki dokładnemu określeniu potrzeb na rynku
- obmyślić genialny plan marketingowy – i zapewnić firmie pozycję wybitnego usługodawcy
- osiągnąć jeszcze wiele innych sukcesów!
Nie znajdziesz w tej książce żadnej teorii, tylko praktyczne
wskazówki, do których możesz się natychmiast zastosować, oraz proste
wyjaśnienia, jak oceniać postępy na każdym etapie rozwoju.
Jasne strategie, inspirujące przykłady, osobiste wywiady i pouczające
lekcje z rzeczywistych sytuacji składają się na jedną z najważniejszych
książek na temat biznesu, jaka kiedykolwiek mogła trafić w twoje ręce.
Podczas gdy twoi konkurenci ratują skórę, tnąc koszty i redukując
personel, warto pamiętać, że wielu znakomitych liderów i wiele najlepiej
prosperujących firm działało w czasie spadku koniunktury i totalnego
krachu. Nadeszła idealna pora, by przekształcić twoje przedsiębiorstwo w
kwitnącą, wielką spółkę, z którą inni będą chcieli nieustannie
współpracować.
Co jakiś czas pojawia się książka bez pustosłowia, bajerów czy
zbyt wielu średników, która trafia w samo sedno: zawiera wyraźne
wskazówki pozwalające stworzyć dochodową i znakomicie prosperującą
firmę. Nie wypuszczaj tej książki z rąk, czytaj i ucz się.
- Warren Bennis, autor bestsellerów, profesor na Uniwersytecie Południowej Kalifornii oraz międzynarodowy autorytet w dziedzinie przywództwa
A teraz... stwórz wielką firmę! to książka, która idealnie trafia w
swój czas. Czytaj, przyswajaj sobie błyskotliwe i rozsądne porady i
wprowadzaj naukę w czyn. Oto masz w ręku podręcznik do odnoszenia
sukcesów.
- Ken Blanchard, współautor Jednominutowego Menedżera oraz Przywództwa wyższego stopnia
Jeśli chcesz poznać tajniki budowania wielkiej firmy, to masz w
ręku najważniejszą dostępną książkę. Brian Tracy i Mark Thompson
przechodzą do sedna sprawy: czego tworzenie firmy wymaga i jak tego
dokonać.
- Jack Canfield, współautor Balsamu dla duszy, bestsellerowej serii „New York Timesa”
MARK THOMPSON, współautor bestsellera Jak osiągnąć trwały sukces,
to przedsiębiorca seryjny, który sprzedał swoją ostatnią spółkę za 100
milionów dolarów i dziś uczy kadry zarządzające, jak kierować
rozwijającymi się przedsiębiorstwami. Thompson jest inwestorem
spekulacyjnym, nazwanym przez magazyn „Forbes” współczesnym
królem Midasem. Pełnił funkcję głównego menedżera ds. doświadczenia
klienta w firmie Schwab, podlegając bezpośrednio jej założycielowi,
Charlesowi Schwabowi, i był dyrektorem wielu przedsiębiorstw, w tym Best
Buy i Korn Ferry. Jest członkiem zarządu Instytutu „Leader to Leader”,
założonego przez Petera Druckera, i gościnnym stypendystą Uniwersytetu
Standforda.
BRIAN TRACY to jeden z wybitnych autorytetów w USA w
dziedzinie potencjału ludzkiego i osobistej wydajności. Poza tym, że
odnosi nadzwyczajne sukcesy jako przedsiębiorca, co roku prowadzi
dynamiczne i porywające prelekcje dla tysięcy ludzi w spółkach takich
jak IBM, Ford, Federal Express, Hewlett-Packard, Pepsi, Northwestern
Mutual i setkach innych na całym świecie.
Napisał liczne książki, w tym bestseller Jak przewodzą najlepsi liderzy oraz Zjedz tę żabę. Jest także autorem i narratorem wielu popularnych programów audio.