Firma, czyli Ty - Paul Jarvis
Opis
Jak będąc Małą firmą możesz robić Wielkie rzeczy w biznesie?
Nie istnieje coś takiego jak nieustanny wzrost. Ale to właśnie jego pragną
prowadzący firmę. Tylko co właściwie chcą dzięki niemu osiągnąć?
"Stawanie się coraz większym” nie zawsze jest efektywną strategią
biznesową.
Firma, czyli Ty to
oficjalny przewodnik po tym, jak tworzyć świetnie zarabiające firmy,
posiadające zautomatyzowane systemy, które widząc okazję do wzrostu
zastanawiają się tak, jak ich właściciele: czy naprawdę tego potrzebuję
i czy to jest właściwa ścieżka dla mnie? Przykłady i różne odpowiedzi na
to pytanie znajdziesz w środku.
O książce
Opisywane w książce podejście kontrastuje z takim modelem pracy i jest bliższe tradycyjnej definicji przedsiębiorstwa.
Jeżeli
wykorzystujesz systemy, automatyzację i najróżniejsze procesy, aby
tworzyć długotrwałe zależności biznesowe, nie wymieniasz czasu na
pieniądze, ale pracujesz i osiągasz zyski poza czasem, który
przeznaczasz na pracę i spotkania z klientami.
Nieważne,
czy sprzedajesz konkretny produkt, oprogramowanie, czy udostępniasz w
sieci lekcje, klienci mogą kupować twoje usługi i produkty oraz
korzystać z nich bez twojej obecności przy każdej transakcji. Choć
rozwijanie produktu może pochłaniać mnóstwo czasu i wymagać wielu
poprawek, to liczba klientów jednoosobowego przedsiębiorstwa może być
właściwie nieskończona. Dzięki temu zysk jest generowany również poza
czasem poświęconym na zarabianie.
Jak
przekonasz się w kolejnych rozdziałach, w przypadku przedsiębiorstwa
jednoosobowego zmiana skali odbiorców oraz zysków nie zawsze musi wiązać
się ze zmianą liczby pracowników czy wykorzystywanych środków.
Spis treści
Część I: Zacznij
- Czym jest przedsiębiorstwo jednoosobowe?
- Główny cel - pozostać małym
- Czego potrzeba,
żeby zostać liderem? - Jak rozwijać firmę,
która ma pozostać mała?
Część II: Nazwij
- Jak powinno wyglądać właściwe nastawienie?
- Osobowość ma znaczenie
- Jedyny klient
- Systemy skalowalne
- Naucz innych wszystkiego, co wiesz
Część III: Utrzymaj
- Prawidłowe wykorzystanie zaufania i skali
- Metoda małych kroków - wdrożenie i kontynuowanie
- Ukryta wartość relacji
- Tworzenie przedsiębiorstwa jednoosobowego - moja historia
O autorze
Paul Jarvis zaczynał
jako projektant stron internetowych i pracował nad witrynami
najlepszych, zawodowych sportowców takich jak: Warren Sapp, Steve Nash
czy Shaquille O’Neal. Dbał również o wizerunek dużych firm, wśród
których były: Yahoo, Microsoft, Mercedes-Benz i Warner Music. Później
Paul rozpoczął współpracę z przedsiębiorcami internetowymi, pomagając im
budować ich marki w sieci.
Obecnie
Jarvis spędza czas na pisaniu, tworzeniu oprogramowania, nagrywaniu
podcastów, prowadzeniu kursów online we własnej firmie Mighty Small
Ventures. Mieszka na wyspie u wybrzeży Kolumbii Brytyjskiej razem z żoną
Lisą.
Dane techniczne
Rok wydania | 2019 |
Wydawnictwo | IMKER |
Autor książki | Paul Jarvis |
Oprawa | Miękka |
Stron | 320 |