Odkryj się
Opis
Postaw na proste i nieformalne podejście do klientów, dzięki czemu odkryjesz u nich zaskakujące pokłady lojalności i zaufania.
W czasach, kiedy uczy się sprzedawców manipulacji i wymyślnych technik sprzedaży, Patrick Lencioni – ceniony specjalista ds. zarządzania, konsultant, mówca i autor bestsellerów z listy „New York Timesa” – udowadnia, że nic tak nie wpływa pozytywnie na twój biznes, jak zaufanie klientów i granie z nimi w otwarte karty.
Po omówieniu takich tematów jak praca zespołowa, przywództwo czy zwiększanie zaangażowania pracowników Lencioni skupił się tym razem na swoim własnym rzemiośle: konsultingu i usługach.
Odkryj się to niezwykła historia konsultanta, który
rozpaczliwie próbuje zintegrować dwie firmy o zupełnie odmiennym
podejściu do klienta. Jedna z firm polega na całkowitej transparentności
postępowania wobec klienta, druga skupia się na udowodnieniu swoich
kompetencji, wiedzy i biegłości eksperckiej. W trakcie zarządzania
procesem fuzji konsultant zmuszony jest pobrać nauki, które zmienią jego
życie, choć zaakceptowanie ich nie przyjdzie mu łatwo.
Lencioni opisuje trzy lęki, które powodują, że usługodawcy – konsultanci, akwizytorzy, doradcy finansowi i wielu innych profesjonalistów zajmujących się długoterminową obsługą klienta – sami nieświadomie torpedują swoje wysiłki, aby zbudować zaufanie i lojalność klienta. Proponuje też praktyczne podejście, które pomoże nam owe lęki przezwyciężyć.
Pozostaw ego za drzwiami, usiądź wygodnie i przeczytaj Odkryj się. Książkę czyta się tak przyjemnie, że możesz skończyć ją za jednym posiedzeniem, ale jej przesłanie zapamiętasz na wieki.
- Ken Blanchard, współautor Nowego Jednominutowego Menedżera
Na własnej skórze doświadczyłem, jak działa metoda odkrytych
usług i mogę z pełną odpowiedzialnością stwierdzić, że ta książka zmieni
sposób, w jaki patrzycie na obsługę klienta. Moim marzeniem jest, aby
każdy z moich kontrahentów przeczytał tę pozycję i zastosował się do jej
rad.
- J. Miles Reiter, prezes i dyrektor zarządzający Driscoll’s
Korzystając z prostego, ale niezwykle skutecznego modelu,
stosowanego od kilkunastu lat przez jego firmę, Lencioni napisał
książkę, która może okazać się najbardziej wciągającą i humorystyczną
pozycją w jego dotychczasowym dorobku. Nie mogłem się od tej książki
oderwać.
- Mike Faith, prezes i dyrektor zarządzający Headsets.com, Inc.
Patrick Lencioni jest według „New York Timesa” świetnie sprzedającym się autorem książek biznesowych. Napisał ich osiem, w tym m.in. Pięć dysfunkcji pracy zespołowej oraz Trzy kluczowe cechy idealnego członka zespołu.
Jako założyciel i prezes firmy The Table Group doradza kadrze
kierowniczej wielu organizacji, począwszy od wiodących firm z listy 500
magazynu „Fortune”, przez firmy dopiero rozpoczynające działalność, aż
po organizacje non profit. Poza pisaniem książek Lencioni publikuje
również w „Harvard Business Review”, „The Wall Street Journal”,
„Fortune”, „Business Week” oraz „USA Today”.